emTeX na WIN XP

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Dec 1 16:45:43 CET 2004

Zdenek Wagner napsal(a):

>Stacila by URL jeho stranky, treba by se s tim mohl poprat nekdo jiny.
>Dival jsem se do TPM, ktere se pouzivaji pri instalaci TeXLive. Ve
>skutecnosti je to RDF a je k tomu DTD, takze bych asi umel udelat obdobny
>instalak TL pro OS/2.

http://www2s.biglobe.ne.jp/~vtgf3mpr/tex/web2c.htm

Dalsi veci, ktere delal pro OS/2, jsou na
http://www2s.biglobe.ne.jp/~vtgf3mpr/index-e.htm

Posledni verze pro OS/2 byla od Yoshihiro Daikoku:
http://www.asahi-net.or.jp/~ez9y-dikk/ptex/index-e.html
Ten mi ale bohuzel neodpovedel. Sawataishi mi napsal, ze s nim
spolupracoval, ale momentalne s nim
uz neni v kontaktu. Slibil, ze ho zkusi sehnat, ale nic v tom smeru
neposlal.

Zdravi
                     Jaromir Kuben