emTeX na WIN XP

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Dec 1 09:01:10 CET 2004

Ladislav Bitto wrote:

>Ja som rad, ze vsetky moje programy (a pouzivane stare kompilatory)
>funguju (mne to v pohode staci) a emTeX som s pomocou rsx.exe tiez
>spojazdnil.
>
>Podla mna najlepsie "pozeratko" pre TeX je GV. Takze este mi zostava
>pozriet sa na (dakde na sieti vyhladat) starsie verzie GV, ci tam
>najdem to "watch files". Na druhej strane to uz ani nemusi chodit
>pod WIN XP.

Opravdu mate na mysli GV? Myslel jsem, ze existuje jen v Linuxu, ve Win
je jedinym pouzivanym frontendem ghostscriptu GSview.

>Nie je to zas az tak potrebne, ked som nemal taku moznost
>(automaticky "vidiet" pisane) 15 rokov. Len pri sucasnych
>rychlostiach je to lakave - mam taky dojem, ze by to slo.

Pro tento ucel jsou ale mozna vsechny moznosti GSview zbytecnym prepychem.
Asi by nemel byt problem napsat vlastni programek, ktery by po zmene souboru
primo zavolal GhostScript, naprosta vetsina parametru by mohla byt nastavena
natvrdo. Jen nevim, jak lze ve Win prekreslovat obsah neaktivniho okna
(Win nepouzivam), ale snad to nejak jde.

Lubos Kloc