emTeX na WIN XP

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Dec 1 08:22:34 CET 2004

On Tue, 30 Nov 2004, [ISO-8859-2] Luboą Kloc wrote:

> Takze kompatibilita WinXP s nejstarsi verzi WinNT bude velice omezena.
> Ve WinXP nebezi ani nektere programy napsane pro WinNT4.

Ja som rad, ze vsetky moje programy (a pouzivane stare kompilatory)
funguju (mne to v pohode staci) a emTeX som s pomocou rsx.exe tiez
spojazdnil.

Podla mna najlepsie "pozeratko" pre TeX je GV. Takze este mi zostava
pozriet sa na (dakde na sieti vyhladat) starsie verzie GV, ci tam
najdem to "watch files". Na druhej strane to uz ani nemusi chodit
pod WIN XP.

Nie je to zas az tak potrebne, ked som nemal taku moznost
(automaticky "vidiet" pisane) 15 rokov. Len pri sucasnych
rychlostiach je to lakave - mam taky dojem, ze by to slo.

Zdravi
Ladislav Bitto