emTeX na WIN XP

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Dec 1 09:49:52 CET 2004

On Wed, 1 Dec 2004, Lubos Kloc wrote:

> Opravdu mate na mysli GV? Myslel jsem, ze existuje jen v Linuxu, ve Win
> je jedinym pouzivanym frontendem ghostscriptu GSview.

Asi mate pravdu. Ja som si to len skratil - zabudol som GSview (GV).

> Pro tento ucel jsou ale mozna vsechny moznosti GSview zbytecnym prepychem.

Pre mna by to nebolo zbytocne. Hocikedy by som ho mohol aktivovat
(pri preklade dlhsej casti textu).

> Asi by nemel byt problem napsat vlastni programek, ktery by po zmene souboru
> primo zavolal GhostScript, naprosta vetsina parametru by mohla byt nastavena
> natvrdo. Jen nevim, jak lze ve Win prekreslovat obsah neaktivniho okna
> (Win nepouzivam), ale snad to nejak jde.

Ja uz 5 rokov pustam GSview, takze asi ani GhostScript by nebol
problem spustit, len prepisat neaktivne okno je problem. Stacil by
celkom malicky program, ktory by vykonal dva rovnake prikazy
ALT-TAB ALT-TAB, lenze zatial neviem ako to urobit.

Zdravi
Ladislav Bitto