tečka v seznamu obrázků za pořadovým číslem

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Dec 13 13:56:31 CET 2004

On Mon, 13 Dec 2004 simkot at seznam.cz wrote:

> Dobrý den,
> prosím, dá se nějak upravit v listofigure nastavení tvorby seznamu obrázků
> tak, aby za pořadovou číslicí byla tečka, jak to má správně být podle
> pravidel jazyka českého? V latexovské kuchařce jsem to nenašla. Vytečkování
> a zkratku s. v seznamu jsem vyřešila, ale na tohle nějak nemám.  Díky moc za
> jakoukoliv radu

Neni to nejlepsi reseni, ale funguje rychle a snadno:
{\makeatletter
\def\numberline#1{\hb at xt@ \@tempdima {#1.\hfil}}
\makeatother
\listoffigures}

Je to uzavreno ve skupine, protoze \numberline se pouziva i v obsahu.

PS: doufam, ze jeste prijimate prani k svatku, i kdyz to bylo vcera.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz