Zlate stranky a NTS

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Aug 11 18:01:14 CEST 2004

On Tue, 10 Aug 2004, arnost wrote:

> diky za odpoved

> nasel jsem to tady:
> ftp://ftp.dante.de/tex-archive/systems/nts/
> a asi to ve svem projektu pouziju (nejde mi nijak zvlast o rychlost a
> extremne pomale to take neni)
> je to hodne prehledne napsany kod, skoda, ze se ta myslenka prilis
> neujala. hrabat ve webu se mi prilis nechce (obdivuji vsechny, kdo to
> dokazi)

Nevim, jak bude vypadat "Vas projekt", ale (aspon soukrome) by me jeho
vystupy zajimaly.

Pro doplneni: Ve Zpravodajich 3/99, 4/99, 1-3/2000 jsou clanky tykajici se
NTS. Za pozornost stoji hlavne clanek autora javove implementace TeXu pana
Karla Skoupeho ve Zpravodaji 3/99.  Je tam rozepsan zakladni koncept
zdrojovych textu. Pravda, samotne zdrojove texty jsem nevidel, je mozne,
ze v jejich baliku ten clanek je taky a aktualizovanejsi.

Zdravim

Petr Olsak