TeXLive - uspornejsia tlac cez dvips a gs (Was: Mody pre xdvi a mf a fonty)

Pavol Kucerak kucerak at centrum.sk
Tue Aug 10 17:42:32 CEST 2004

Zdravim vas vsetkych a vopred dakujem za pomoc.
Uz som pisal otazku o urychleni tlace pouzitim zabudovanych
fontov, aj som sa pytal ako sa tlaci z ps na deskjet - ci bitmapa obrazu tlace alebo fonty najprv a potom kody a umiestn. znakov. Odpoved bola ze to je ruozne.
  Skusal som tlacit v TeXLive vo WinXP, s pouzitim WinDVI, to bolo
najjednoduchsie. (Najprv som ale vytlacil tac na stvrtstrany, bolo treba zladit rozlisenie). Dve strany obyc. textu s predvolenym pismom a par riadkov \tt urobilo asi 2.5 MB tlac. V prirucke k TeXLive som sa docital ze tlac cez WinDVI je velka a lepsie je dvips a potom ghostview. Podarilo sa mi utvorit ps subor, ale ako sa vola exe pre ghostview? Ja co som tam nasiel bolo len funkcionalita gs, tj no menu, iba enter pre next page. (niesom teraz pri tom stroji, nepamatam si meno..) Je treba doinstalovat? Ja som instaloval pomerne maly balik, takze to mozno chyba. Rad by som vyskusal, ake zmensenie tlace sa da dosiehnut, lebo vyse 2.5MB na 2 strany je dost vela.
  Dakujem za pomoc a radu.
P.Kucerak

http://mail.centrum.sk/ - Chceš nový e-mail, zriaď si ho!