Zlate stranky a NTS

arnost arnost at cs.cas.cz
Tue Aug 10 09:48:03 CEST 2004

diky za odpoved

>Je to pravda: NTS neni zivy. Slysel jsem z dobre informovanych mist, ze
>ten projekt v podstate prestal existovat. Vyschl financni zdroj od Dante.
>Po projektu zustal jednak e-tex, ktery mirne udrzuje, ale podle poslednich
>zprav asi moc nerozsiruje, autor e-TeXu. Naposledy pred asi mesicem v nem
>nasli letitou chybu pri alokaci \toks s cisly vetsimi nez 255, kdy jim to
>zacalo delat core dumpy. Autor velice rychle zareagoval a chybu opravil.
>
>Druhak po projektu NTS zustal TeX prepsany do javy, ale asi bez dalsiho
>pohybu a ani nevim, kde to roste.

nasel jsem to tady:
ftp://ftp.dante.de/tex-archive/systems/nts/
a asi to ve svem projektu pouziju (nejde mi nijak zvlast o rychlost a
extremne pomale to take neni)
je to hodne prehledne napsany kod, skoda, ze se ta myslenka prilis
neujala. hrabat ve webu se mi prilis nechce (obdivuji vsechny, kdo to
dokazi)

>Spolecne s panem Ginzlem mame zatim jen na urovni startovni faze
>dohodnuto, ze bychom se pokusili udelat naslednika TeXu (napsaneho v
>prehlednem a dukladne dokumentovanem zdroji v C). Protoze ale pan Ginzel
>se v te veci naposledy angazoval pred rokem, taky to vidim blede, zda se
>to vubec podari rozjet.

skoda, slusny cecckovsky zdrojak by se urcite hodil, ale nakonec to
javovske reseni mi asi zcela vyhovuje

>Zdravim
>
>Petr Olsak

s pozdravem arnost stedry