TeXLive - uspornejsia tlac cez dvips a gs (Was: Mody pre xdvi a mf a fonty)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Aug 10 17:51:38 CEST 2004

On Tue, 10 Aug 2004, Pavol Kucerak wrote:

> [...]
> najjednoduchsie. (Najprv som ale vytlacil tac na stvrtstrany, bolo treba zladit rozlisenie). Dve strany obyc. textu s predvolenym pismom a par riadkov \tt urobilo asi 2.5 MB tlac. V prirucke k TeXLive som sa docital ze tlac cez WinDVI je velka a lepsie je dvips a potom ghostview. Podarilo sa mi utvorit ps subor, ale ako sa vola exe pre ghostview? Ja co som tam nasiel bolo len funkcionalita gs, tj no menu, iba enter pre next page. (niesom teraz pri tom stroji, nepamatam si meno..) Je treba doinstalovat? Ja som instaloval pomerne maly balik, takze to mozno chyba. Rad by som vyskusal, ake zmensenie tlace sa da dosiehnut, lebo vyse 2.5MB na 2 strany je dost vela.

GhostView byval nekde v nabidce mezi "non-free". On totiz neni uplne
zadarmo, ale uzivatel ma moznost rozhodnout, jestli se necha otravovat
informaci o neregiostrovane verzi, nebo jestli zaplati (ale i bez
registrace je ta verze legalni). Pokud jsem to nekomu ve Windows
instaloval, rikal jsem mu, ze si ma pomoci dvips vytvorit PS soubor a
potom kliknout na jeho ikonu. PS soubor muze zustat trvale otevren,
GhostView take umi refresh.

> http://mail.centrum.sk/ - Chceš nový e-mail, zriaď si ho!

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz