Prolozene pismo

Jan Holub holub at fel.cvut.cz
Wed Apr 21 13:07:49 CEST 2004

Dekuji za odpovedi. Krome techto pres csTeX jsem dostal i nejake primo.
Tady shrnu soucasny stav veci.

Problem s odmitani znaku ^^X byl opravdu v tom, ze tedka je v LaTeXu ^^X v
kategorii zakazanych znaku. Zmena kategorie na "ostatni znak" pomohla.

Prozatim jsem vystacil s makrem p. Olsaka, nicmene uvnitr nelze pouzit
dalsi makro, takze treba "\`A la garre" a "A \textbf{byl} to gol" pusobi
problemy. To budu resit jinak. Horsi je to s nemoznosti deleni slov. Tam
se asi casem budu muset priklonit k jednomu s nasledujicich reseni:

1. virtualni font, o kterem p. Kloc tvrdi, ze

> funguji normalne bez jakychkoliv problemu. Proto je reseni pomoci
> virtualniho fontu mnohem cistsi, snadnejsi a pro rutinni pouzivani
> prostrkaneho textu asi jedine vhodne.
> Nedovedu si ted vybavit, jestli je nekde v ceske literature podrobnejsi
> popis tvorby virtualniho fontu, treba nekdo napovi.

Pokud by mi nekdo mohl doporucit nejakou peknou ucelenou literaturu o
tvorbe a pouziti vitrualniho fontu a to jak cesky tak anglicky, bych bych
mu tez povdecen.

2. vzit si nejaky font a upravit jeho metriku.

Ani u jednoho reseni zatim nevim, co me ceka, tak se necham prekvapit.

				Jan Holub