problem v pfb verzich CSfontu?

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Apr 20 11:58:25 CEST 2004

Zdenek Wagner wrote:

> Zadny takovy parametr jsem nenasel ani v klikacim dialogu ani v
> dokumentaci, ale manual k verzi 5 jsem cetl jen zbezne (spise jsem se
> zameroval na pasaze, ktere byly oznacene jako nove), verzi 6 nemam doma
> ani v zamestnani.

Mozna to distiller dela ve snaze optimalizovat vystup, a v te pate verzi
to zkratka optimalizuje blbe. Neslo by to zkusit s vypnutou optimalizaci?

> Kdyz jsem reklamoval chybu v OS/2, programator z IBM mi odpovedel, ze jsem
> spatne pochopil dokumentaci a vysvetlil mi, jak to skutecne funguje.
> vysledkem je, ze na zaklade jeho rady tomu rozumim a udelal jsem funkcni
> program. Od Adobe bych ocekaval, ze v pripade, ze chyba je skutecne ve
> fontech, poslou odpovidajici vysvetleni.

To by taky mohle byt cesta, ze by se Petr Olsak primo zeptal u Adobe,
ze jeho drive plne funkcni fonty vykazuji nekompatibilitu s distillerem
v.5 a zda je chyba v tom distilleru nebo ve fontech. Treba by mu odpovedeli.

Lubos Kloc