poblem v pfb verzich CSfontu?

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Apr 20 10:35:19 CEST 2004

Zdenek Wagner wrote:

> Muzete, prosim, prilezitostne zkusit muj PS soubor z
> http://hroch486.icpf.cas.cz/distiller/ v Acrobatu 6? Predem dekuji.

Zkusil jsem radeji hned, pozdeji bych na to nejspis zapomnel :-).
Vysledek je podle meho nazoru zcela v poradku. Zasilam jej na Vas
soukromy mail, abych s tim nezatezoval konferenci.

> Jednou jsem neodolal, pri otvirani PDF v Acrobatu 5CE mi to napsalo, ze je
> novy update a zda ho chci nainstalovat. Potvrdil jsem to, update se
> nainstaloval a od te doby Acrobat 5CE vubec nenabehne :-(

Pokud trvate na tom bug reportu, mohl bych ho poslat, ale pripada
mne to jako zbytecne usili. Podle mych zkusenosti bude jedinym
vysledkem rada, kterou vyrobci komercniho SW davaji tak strasne radi:
"kupte si novou verzi".

S pratelskym pozdravem,

        Lubos Kloc