poblem v pfb verzich CSfontu?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Apr 20 10:54:34 CEST 2004

On Tue, 20 Apr 2004, Luboš Kloc wrote:

> Zkusil jsem radeji hned, pozdeji bych na to nejspis zapomnel :-).
> Vysledek je podle meho nazoru zcela v poradku. Zasilam jej na Vas
> soukromy mail, abych s tim nezatezoval konferenci.

Dekuji, text je OK, jen je nastavena kompatibilita na vyssi verzi, takze v
OS/2 maji obrazky Invalid colorspace.

> Pokud trvate na tom bug reportu, mohl bych ho poslat, ale pripada
> mne to jako zbytecne usili. Podle mych zkusenosti bude jedinym
> vysledkem rada, kterou vyrobci komercniho SW davaji tak strasne radi:
> "kupte si novou verzi".

Oni maji na strance bugreportu explicitne napsano, ze se s nejvetsi
pravdepodobnosti vubec neozvou. Kdyz mi pred nekolika lety Acrobat Reader
3.0 v OS/2 reprodukovatelne padal, na muj bug report se neozvali, ale
aspon opravili chybu. Pred casem jsem hlasil dalsi chybu (je to ve
warpforu na www.os2.cz) a reakce zatim neni zadna.

> S pratelskym pozdravem,
>
>         Lubos Kloc

Zdenek Wagner