poblem v pfb verzich CSfontu?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Apr 20 09:59:14 CEST 2004

On Tue, 20 Apr 2004, [windows-1252] Luboš Kloc wrote:

> Vysledne PDF z verze 6 je v poradku, z verze 5 je zmrsene.
> Takze lze asi jednoznacne potvrdit, ze chyba neni v CS fontech,
> ale v pate verzi Acrobat distilleru.

Muzete, prosim, prilezitostne zkusit muj PS soubor z
http://hroch486.icpf.cas.cz/distiller/ v Acrobatu 6? Predem dekuji.

> Nas admin, ktery se stara o nakup a udrzbu SW pro windowsaky mne
> k tomu rekl, ze Acrobat 5 mel spoustu chyb a Adobe k nemu vydalo
> nekolik oprav, ale jen pro "zapadni" verzi, na verzi CE se vykaslali.

Jednou jsem neodolal, pri otvirani PDF v Acrobatu 5CE mi to napsalo, ze je
novy update a zda ho chci nainstalovat. Potvrdil jsem to, update se
nainstaloval a od te doby Acrobat 5CE vubec nenabehne :-(

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz