poblem v pfb verzich CSfontu?

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Apr 20 09:29:11 CEST 2004

Luboš Kloc wrote:

> Spis bych to videl jako bug v Distilleru v.5.

Tohle jsem napsal vcera a moje dnesni zkusenost to potvrzuje.
Udelal jsem nasledujici pokus:
napsal jsem si tento zkusebni soubor
% Format: csplain
\input fonttabs
csr12
\bye
a standardne ho prelozil pomoci dvips.
(mam samozrejme nastaveno vkladani Type1 fontu).
Pak jsem obesel pracoviste a vysledny postscript
prohnal distillerem z Acrobatu v.5 CE a v.6 CE.
Nedelal jsem zadne pokusy s nastavovanim distilleru,
pouzil jsem nejake default nastaveni.

Vysledne PDF z verze 6 je v poradku, z verze 5 je zmrsene.
Takze lze asi jednoznacne potvrdit, ze chyba neni v CS fontech,
ale v pate verzi Acrobat distilleru.

Nas admin, ktery se stara o nakup a udrzbu SW pro windowsaky mne
k tomu rekl, ze Acrobat 5 mel spoustu chyb a Adobe k nemu vydalo
nekolik oprav, ale jen pro "zapadni" verzi, na verzi CE se vykaslali.

Takze psat bug report asi nema zadny smysl. Tezko lze ocekavat
jeste opravu k verzi 5 CE, kdyz uz se prodava verze 6 CE, ve
ktere alespon tato konkretni chyba neni.

S pranim mnoha uspechu vsem TeXistum,

              Lubos Kloc