poblem v pfb verzich CSfontu?

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Apr 19 16:53:45 CEST 2004

Zdenek Wagner wrote:
> [...]
Spis bych to videl jako bug v Distilleru v.5.
Dival jsem se na ten soubor a vsiml jsem si jeste dvou zajimavych detailu:
1) Rozhasene jsou prakticky vsechny znaky s kodem nad 127.
Napr. znak "promile" je kamsi nesmyslne posunut a rozhozene jsou
i dvojite francouzske uvozovky, na rozdil od ceskych, ktere
vypadaji normalne.
2) Pokud se akcent prekryva s posunutym znakem (typicky znaky
s nemeckou prehlaskou), tak to prekryti je vyplneno bile, nikoliv
cerne jak by clovek cekal. Navic napr v Acrobat Readeru v.3 (OS/2)
se tenhle efekt objevuje pri nekterych stupnich zvetseni a pri
nekterych ne. Nedovedu si moc dobre predstavit, co se do
toho PDF vlastne napsalo.

Asi by stalo zato to vyzkouset v Distilleru v.6. Zkusim se tady zitra
poptat, jestli ho tu mame. V pate verzi Acrobatu bylo myslim celkem
dost chyb.

> Je to uplne stejne chovani, jake jsem hlasil pred casem ja, viz
> http://hroch486.icpf.cas.cz/distiller/ (asi se to najde i v archivu
> konference). Provedl mi to Distiller 5, ve verzi 4 jsem se s takovym
> chovanim nikdy nesetkal. Stejne tak ps2pdf z GS funguje dobre. Verzi 5
> pouzivam v praci, nikoliv na svem pocitaci (na nem je OS/2), tak nevim,
> jestli to vlastne mohu nahlasit do Adobe.
Predpokladam, ze pouzivate radne zakoupenou kopii a pak nevidim, proc
byste nemohl poslat bug report. To, ze je licence treba na zamestnavatele
a ne osobne na Vas by v tom snad nemelo hrat roli.

S pozdravem,

      Lubos Kloc