poblem v pfb verzich CSfontu?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Apr 19 15:16:45 CEST 2004

On Mon, 19 Apr 2004, Petr Olsak wrote:

> [...]
> Vypada to jako bugreport na pfb verze CSfontu.
>
> Pismena vzhledem k akcentum jsou zcela ulitla. PDF bylo generovano
> Adobe Distillerem 5.0.
>
> Chtel jsem se zeptat: setkal se uz nekdo s timto problemem?
> Vypada to, jakoby distiller pre-interpretoval kazde pismeno a vramci
> interpretace kaslal na rmoveto, ktere je pripojeno za closepath za kazdym
> akcentem.
>
> Je podivne, ze prvni takoveto chybove hlaseni prislo az po *mnoha letech*
> pouzivani pfb verzi CSfontu a k tomu jeste z Polska.

Je to uplne stejne chovani, jake jsem hlasil pred casem ja, viz
http://hroch486.icpf.cas.cz/distiller/ (asi se to najde i v archivu
konference). Provedl mi to Distiller 5, ve verzi 4 jsem se s takovym
chovanim nikdy nesetkal. Stejne tak ps2pdf z GS funguje dobre. Verzi 5
pouzivam v praci, nikoliv na svem pocitaci (na nem je OS/2), tak nevim,
jestli to vlastne mohu nahlasit do Adobe.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz