Poster ze stranek A4

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Apr 13 11:56:24 CEST 2004

Odpovedi se nejak neobjevuji, asi proto, ze jste svuj problem
neformuloval dost jasne.
Pokud tomu dobre rozumim, tak chcete sestavit poster z nekolika
samostatnych stran, nikoliv udelat jednu velkou stranu.
Na to by se podle me hodil nektery z nastroju pro pripravu
prezentaci (Prosper, Seminar, slides ....). Mozna jsem Vas
ale pochopil spatne a pak se omlouvam.

        Lubos Kloc