Poster ze stranek A4

Alexandr Malusek Alexandr.Malusek at imv.liu.se
Sun Apr 11 22:53:53 CEST 2004

Preji dobry den,

Mam problem - kolega udelal poster v MS-PowerPointu a presvedcil me, aby
muj poster vypadal podobne.  Naucil jsem se OpenOffice.org (PowerPoint v
okoli nemam) a udelal jsem neco graficky podobneho, ale s hruzou jsem
zjistil, ze se mi tam nahodne ztraceji obrazky - proste ten poster se v
OpenOffice.org Impress dokoncit neda.

Pravdepodobne uz nestihnu tisk na format B1 v tiskarne, a tak poster
udelam jako samostatne A4 listy.  Existuje nejaka rozumna metoda, jak to
udelat v LaTeXu?  Napada me pdfscreen, ale mozna pro tyto ucely existuje
neco lepsiho.

Pres rozsekani LaTeXoveho posteru ve formatu A0 bych postupovat nechtel.
LaTeXovych A0 posteru jsem udelal nekolik, ale tentokrat budu
prezentovat podstatne mene textu i obrazku, takze pri standardni
velikosti pisma bych tam mel spoustu prazdneho mista.

S pozdravem,
Alexandr Malusek