-src-specials

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu Apr 8 10:57:48 CEST 2004

On Thu, 8 Apr 2004, Zdenek Wagner wrote:

> Sahnout do tex.web a upravit algoritmus src-specials tak, aby prislusny
> \special vlezl az do DVI, nikoliv do expand procesoru.

Toto je odpoved jiste velice nadsazena. Kdyby bylo trivialni do
tex.web v tomto smyslu zasahnout, asi uz by to davno nekdo udelal :-).

Je pravda, ze src-specials zapne skutecne automatickou lihen
tokenu \special uz na urovni expand procesoru, coz pusobi komplikace.
Ostatne kvuli tomu jsem asi pred dvemi lety upozornoval na to, ze TeX se
zapnutymi src-specials neni TeX z pohledu Knuthovy licence.

Pohledem do navodu k src-specials je patrne, ze tento parametr muze mit
ruzne hodnoty: none auto cr display hbox math par parend vbox.
Mozna nektera hodnota zpusobi, ze zrovna nahodou automaticky
vylihle \special nebudou prekazet Vasim
makrum a bude Vam to vyhovovat. Muzete to vyzkouset.

Zdravim

Petr Olsak