-src-specials

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Apr 8 11:33:48 CEST 2004

On Thu, 8 Apr 2004 hospodka at FELD.CVUT.CZ wrote:

> Jenom je mi divne, ze lidem pouzivajici Miktex s editorem WinEdt, ktery uvedeny
> option (--src-special=par) myslim pridava do volani texu defaultove, to nevadi.
> Resp. uz to nekdo neresil. V kazdem pripade dekuji za odpoved, nicmene na
> editaci zrojaku se necitim. To se spis podivam na tu definici \@afterheading.

Problem se src-specials se tu resil zhruba pred rokem a zapnute
src-specials porusuji licenci TeXu, proto se zpozdilo vydani TeXLive (TeX
se zapnutymi src-specials se nesmi jmenovat TeX). Problem s odstavcovou
zarazkou prvniho odstavce byl zminen taky. Nejde jen o \@afterheading, ale
o kazde pouziti \everypar.

>               Jiri Hospodka

Zdenek Wagner