-src-specials

hospodka at feld.cvut.cz hospodka at feld.cvut.cz
Thu Apr 8 10:45:12 CEST 2004

Cituji z emailu od Zdenek Wagner <wagner at CESNET.CZ>:

> Sahnout do tex.web a upravit algoritmus src-specials tak, aby prislusny
> \special vlezl az do DVI, nikoliv do expand procesoru. Neodsazovani
> prvniho odstavce je reseno uvnitr \@afterheading, kde se (velmi
> zjednodusene) provede:
>
> \everypar{\lastbox0 ...}
>
> Prvni box prave zpracovavaneho odstavce se vlozi do boxu 0 a zahodi se.
> Pokud TeX splnuje trip test, zahodi se odstavcova zarazka a text odstavce
> zacina od kraje. Pokud se tam vynori src-special, zarazka se neodstrani.

Jenom je mi divne, ze lidem pouzivajici Miktex s editorem WinEdt, ktery uvedeny
option (--src-special=par) myslim pridava do volani texu defaultove, to nevadi.
Resp. uz to nekdo neresil. V kazdem pripade dekuji za odpoved, nicmene na
editaci zrojaku se necitim. To se spis podivam na tu definici \@afterheading.

              Jiri Hospodka