spojení formuláře (blanketu) a dat

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Oct 31 10:01:46 CET 2003

On Fri, 31 Oct 2003, Luboš Kloc wrote:

> Samozrejme to jde. Blanket prevedete do EPS a vlozite na zacatku
> jako obrazek. Pak jeste musite rict TeXu, ze ma sazet pres nej a ne az za nej.
> Nedavno se to tady resilo jako "Tisk vodoznaku" ci nejak podobne,
> podivejte se do archivu.
> Pak nejlepe pomoci prostredi "picture" vysazite do potrebnych mist
> prislusne texty. Jak dostat do TeXu prislusna pole z databaze
> bylo popsano ve Zpravodaji 1-3/2000.

Ono by to v zasade slo resit i bez TeXu primo v PostScriptu. Pokud byste
si udelal skript, ktery by do toho PS vkladal texty na dana mista, nebylo
by to o moc slozitejsi, tedy za predpokladu, ze umite PostScript.

> Myslim, ze naroky nejsou nijak mimoradne. TeX zde toho bude mit na praci
> velmi malo. Nemusi resit zadne komplikovane zlomy, jen vysazi trochu
> textu. Nejvic prace bude mit GhostScript, aby to vyrastroval a vytiskl
> (pokud nemate PS tiskarnu).

Overena konfigurace (na takovem pocitaci jsem kdysi tiskl 1500 dopisu s
udaji z databaze): procesor 80286 12 MHz, 1 MB RAM, HD 340 MB. doba
texovani je zanedbatelna (tech 1500 dopisu mi to projelo LaTeXem asi behem
2 minut, export z databaze trval par sekund), ale tiskarna plivala jen 8
stran za minutu a nevesly se vsechny papiry do zasobniku soucasne, musel
jsem je nekolikrat doplnovat.

> Rado se stalo.
>
>            Lubos Kloc

Zdenek Wagner