RE: spojení formuláře (blanketu) a dat

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Fri Oct 31 11:39:23 CET 2003

Postscript by som dal do pozadia. (ako obrazok - prvy na strane, do boxu s
nulovymi rozmermi; vpravo a dole \hss a \vss.
Ak ten PS nie je EPS tak z neho treba vyhodit bloky, kde sa nachadza
setpagedevice - to vacsinou staci)

Pre kazdu polozku treba spravit makro, ktore da text do \vboxu spravnej
velkosti a posunie ho na prislusne miesto. Doladit suradnice boxov da trochu
prace, ale urcite menej ako vyroba celeho formularu.

Ak nie ste uplny expert mozem jednotlive body rozviest podrobnejsie, ale
skor v plaine.
Vela uspechov praje

Amton Surda