Off topic: LaTeX -> PDF

Radim Gelner radim.gelner at suse.cz
Wed Oct 22 10:29:34 CEST 2003

Luboš Kloc wrote:
> Vyjadrujete se zcela pochopitelne, ale trochu moc obecne. Celkem nepochybuji,
> ze sazeci system (v tomto pripade pdfTeX) ma potrebne informace pro to, aby
> tabulku ToUnicode vytvoril a vlozil do dokumentu. Postradam ale informaci o
> tom, jak ho primeji, aby to opravdu udelal.
>    V dokumentaci k pdfTeXu jsem o tom nic nenasel. Mozna jsem jen spatne
> hledal.
> Takze zcela konkretni dotaz: jak mam postupovat, aby pdfTeX vytvoril
> a vlozil /ToUnicode tabulky ke vsem vlozenym fontum?

A já bych si dovolil požádat o proof-of-concept, tedy ukázku PDF vytvořeného v
pdfTeXu, které splňuje diskutované vlastnosti nezávisle na platformě operačního
systému.

Děkuji.

--
Best Regards / S pozdravem,

Radim Gelner
SW Applications Development Team Manager / Vedoucí týmu vývoje SW aplikací
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: radim.gelner at suse.cz
Drahobejlova 27                                  tel: +420 296 542 373
190 00 Prague 9                                  fax: +420 296 542 374
Czech Republic                                  http://www.suse.cz