Off topic: LaTeX -> PDF

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Oct 22 10:21:07 CEST 2003

Milan Vancura wrote:

> Vidite, ze kdyz pak nekdo jiny vidi uz tento PDF dokument, nema zadne zname
> kodovani a neni se "ceho chytit" - pokud k tomu ten sazeci program nedoplnil
> jeste /ToUnicode tabulku. Vidite, ze ten sazeci program to muze udelat naprosto
> bez namahy, on VI VSE, CO POTREBUJE. Oproti tomu "ctenar" bez te tabulky nevi
> nic...
>
> Kdybych se nevyjadroval pochopitelne, bombardujte me klidne znova, pokusim se
> to vysvetlit jeste jinak. Nedokazu uz tolik posoudit, jestli pro noveho cloveka
> jsou me popisy dostacujici pro predstavu, jak to vlastne funguje.

Vyjadrujete se zcela pochopitelne, ale trochu moc obecne. Celkem nepochybuji,
ze sazeci system (v tomto pripade pdfTeX) ma potrebne informace pro to, aby
tabulku ToUnicode vytvoril a vlozil do dokumentu. Postradam ale informaci o
tom, jak ho primeji, aby to opravdu udelal.
   V dokumentaci k pdfTeXu jsem o tom nic nenasel. Mozna jsem jen spatne
hledal.
Takze zcela konkretni dotaz: jak mam postupovat, aby pdfTeX vytvoril
a vlozil /ToUnicode tabulky ke vsem vlozenym fontum?

       Lubos Kloc