Off topic: LaTeX -> PDF

Milan Vancura milan at ucw.cz
Wed Oct 22 12:05:33 CEST 2003

Uz si rozumime, proc vam moje odpoved prijde moc obecna - ja popisuji PDF
dokument, ne postup v pdftexu, protoze ten (zatim) nepouzivam. Na tu drivejsi
debatu na teto konferenci jsem upozornoval prave proto, ze si matne vzpominam,
ze nekdo jiny psal, jakym prepinacem nebo primitivem se to zapina. Ja sam to
bohuzel nevim. Zkusim to take v archivu vyhledat, ale nemohu slibit, kdy se k
tomu dostanu.

Nevzpomnel by si nekdo v konferenci primo?

Milan Vancura