Off topic: LaTeX -> PDF

Milan Vancura milan at ucw.cz
Tue Oct 21 13:00:27 CEST 2003

> Jeste by mel mit k dispozici PS jmena prislusnych znaku, tj. /A /h /o /j.

A nevite, jak je to pak s fonty ve formatu Type1C - compressed Type1 ?
A TrueType? Tam snad vubec nejsou nazvy znaku...

> ffi. Potiz je v tom, ze po svete bloudi prilis mnoho spatne lokalizovanych

...kdyby jen lokalizovanych... kolikrat jsem uz videl PS jmena jako /G89 /G90
atd. i u naprosto "normalnich" iso-8859-1 fontu.

> fontu. Pri te prilezitosti me napada, ze jeste dlouho budou existovat
> fonty, ktere nemaji tabulku /ToUnicode vubec nebo ji maji spatnou...

Fonty to v sobe primo nemaji nebo nemusi mit, ale sazeci system vi, v jakem
kodovani fonty ma. To je ta "druha instance", ta zachrana, jak dostat
/ToUnicode do PDF dokumentu. V .pk fontech zadna informace o Unicode neni, ale
dany TeX na te masine vi, ze pracuje v CS kodovani a tudiz nematematicke fonty
maji tabulku prevodu do Unicode podle CS kodovani.

Milan Vancura