generovanie formatu

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Oct 17 09:13:26 CEST 2003

On Thu, 16 Oct 2003, Petr Sojka wrote:

> On Thu, Oct 16, 2003 at 03:12:34PM +0200, Petr Olsak wrote:
> Dobry den,

> Hmm, uz s tetexem pouzitym na texlive-6 dostanu:
> Nevim, zda nekdy fungoval i prepinac -format misto -fmt,
> ale spis jde o chybu v dokumentaci cstexu.

V dokumentaci CsTeXu se pise jen o prepinaci -fmt, nikoli -format.
To tazatel opsal asi odjinud. Omlouvam se za nepresnost meho e-mailu
vyplyvajici z toho, ze jsem si to dukladne nerozmyslel.

V doc. CSTeXu se pise, ze pdfcsplain.fmt vygenerujeme pomoci:

pdftex -ini -fmt pdfcsplain csplain.ini

Pokud toto prestalo fungovat, stalo by za to patrat po tom, proc,
a obratit se na autora teTeXu.

Zdravim

Petr Olsak