generovanie formatu

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Fri Oct 17 10:18:11 CEST 2003

Petr Olsak wrote:
> V dokumentaci CsTeXu se pise jen o prepinaci -fmt, nikoli -format.
> To tazatel opsal asi odjinud. Omlouvam se za nepresnost meho e-mailu
> vyplyvajici z toho, ze jsem si to dukladne nerozmyslel.
>
> V doc. CSTeXu se pise, ze pdfcsplain.fmt vygenerujeme pomoci:
>
> pdftex -ini -fmt pdfcsplain csplain.ini
>
> Pokud toto prestalo fungovat, stalo by za to patrat po tom, proc,
> a obratit se na autora teTeXu.

Ospravedlnujem sa, pisal som to z hlavy. Samozrejme, mal som na mysli:

pdftex -ini -progname=pdfcsplain -fmt=pdfcsplain csplain.ini

a fungovalo to tak ako som popisal. Teraz som to skusal na SGI (mam tu
TexLive - myslim ze stvorku) a funguje to po starom - generuje
pdfcsplain.fmt .

Ing.Peter Gasparovic
Air Force Academy in Kosice, Dept.of Aeronautical Engineering
GPS: N48 44.1208, E021 16.1585
tel: (+421-960) 512 377, 483
fax: (+421-960) 512 323
mailto:pegas at vlake.army.sk