CSTeX v Red Hat 8.0

Jirka jirka at dts.cz
Mon May 19 00:17:05 CEST 2003

Vojta Hrubý wrote:
> Dobrý den,
>
> chtěl bych se Vás zeptat, zda je možné používat v CSTeXu zdrojové texty
> v sadě unicode UTF-8. Vede mě k tomu přechod na Red Hat 8.0, který již
> standardně používá UTF-8 pro kódování češtiny, nicméně CSTeX požaduje
> ISO-88592-2. Napadají mě zatím jen dvě řešení---ručně převádět texty do
> ISO, což je nepohodlné a neperspektivní, nebo se pokusit o překlad přes
> tabulku TCX. Máte-li nějaké řešení, odpovězte mi, prosím. (možná že je
> to úplně jednoduché, ale jen jsem na to zatím nepřišel)
>
> Děkuji

> [...]

Ja jsem se to pokousel resit nejak univerzalne a nijak jsem nepochodil.
Potreboval jsem psat texty ve 20ti jazykovych mutacich a nejak jednoduse
to v TeXu proste nejde. Ale pro bezne psani v UTF8 s naslednym prekladem
v TeXu doporucuji dany text prelozit z UTF8 do ISO8859-2 treba takto:

recode utf8..l2 < zdrojovy.tex > vystupni.tex

Jirka