Preskrtnuty text

Petr Mojzisek mojzisek at alcor.sh.cvut.cz
Wed Mar 12 14:19:36 CET 2003

Ano mate pravdu, mezery tam byt nemaji. \expandafter jsem aplikoval, ale
nejde to vysazet. LaTeX hlasi:

! Extra }, or forgotten \endgroup.
\UL at stop ... \UL at putbox \fi \else \egroup \egroup
                                             \UL at putbox \fi \ifnum \UL at ...

Chvili jsem si s tim \expanafter hral, cpal jsem ho vsudemozne, ale bez
vysledku. Pritom mate urcite pravdu, je treba \temp expandovat drive nez
jej sezere \sout a dival jsem se do TBN, \expandafter by melo pomoci,
ale neni tomu tak :-(

PM