Preskrtnuty text

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Wed Mar 12 18:51:04 CET 2003

Nejak tomu nerozumim. Pokud se pokusim zpracovat nize uvedeny kod,
dostanu hlaseni
! Illegal parameter number in definition of \temp.
<to be read again>
                   1
l.6   \gdef\temp{#1
                   }
coz pokladam za spravne, protoze parametr #1 neni v seznamu parametru.
Pokud to predelam na
\gdef\temp#1{#1}
tak projde vse bez chyby a prikaz \sout{\temp{preskrtnuty text}} funguje
i bez \expandafter.
Takze netusim, jak to vlstne melo vypadat. Chybove hlaseni uvedene dole
se mi napodarilo vyprodukovat.

Jiri Zelinka