nakladani s \fontdimen

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Jun 30 12:17:04 CEST 2003

On Mon, 30 Jun 2003, Zdenek Wagner wrote:

> On Mon, 30 Jun 2003, Jaromir Kuben wrote:
>
> Ja jsem kdysi s Petrem Olsakem velikost mezer konzultoval. Dozvedel jsem
> se, ze v TeXu jsou takove, ktere pan Storm predepsal v puvodnim fontu.

Dobry den,

jeste bych doplnil, ze po zverejneni TeXove podpory pro Lido se objevilo
docela dost reklamaci na prilis uzke mezery. Konzultoval jsem to s panem
Stormem, udelal nekolik kontrolnich tisku a v nekterych pripadech jsem
upravil mezery na vetsi (zasahem do metriky). To se udalo asi dva mesice
po prvnim zverejneni. Od te doby (asi rok a pul) visi na Webu pouze nova
upravena verze. Neni ale vylouceno, ze se stale nekde na Webu potuluje
verze stara dva roky, ktera byla k mani po dobu asi dvou mesicu a skutecne
ma az prilis tesne mezery.

Doporucuji tedy nejprve si overit, zda mate novou verzi TeXove podpory.

Vybiram to dulezite ze souboru changes.txt:

2001-11-15:  slido: new schrink parameter for spaces
             slido, stormtex: ofs Nov. 2001 upgraded
             stromtex: schrink parameter for Ohrada corrected
             stormtex: The -- and --- ligatures corrected in Serapion
             stestik.tex, stromkat.pdf:  sbasker.sty -> sjbasker.sty

Zdravim

Petr Olsak