nakladani s \fontdimen

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Jun 30 11:54:43 CEST 2003

Z Vaseho dotazu neni moc jasne, co chcete s fontem udelat.
Jestli chcete zmenit jen velikost mezislovnich mezer, nebo i mezery
mezi jednotlivymi znaky.

To prvni lze skutecne udelat upravou \fontdimen 2,3,4 a 7. Nejsem si ale jist,
zda to ma smysl.
To druhe lze udelat jen kompletni zmenou metriky fontu a existuje
cela rada velice padnych duvodu, proc to nedelat.

Spis bych se poohledl po nejakem jinem fontu, ktery by lepe splnoval
moje predstavy. Vyber fontu pouzitelnych v TeXu je uz dnes velice
bohaty.

            Lubos Kloc