potize s dvips

davidek at ipnp.troja.mff.cuni.cz davidek at ipnp.troja.mff.cuni.cz
Thu Jun 5 16:08:38 CEST 2003

On Thu, 5 Jun 2003, Zdenek Wagner wrote:

> Zalezi na tom, jestli font prislusne znaky obsahuje. Pokud vezmete PS
> fonty z baliku cspsfont, ktere vytvoril puvodne Petr Olsak a pak jsem je
> trochu modifikoval ja, pak v nich jsou prislusne virtualni fonty, ktere na
> odpovidajici pozice mapuji recka pismena z fontu Symbol. Tim se az na
> jiste drobnosti napodobi kodovani cs-fontu. Zkuste si csplain testfont a
> overte si prikazem \table, zda znaky existuji.

To jsem udelal... cspsfonts mam v ramci baliku tetex-extra. Spustim-li
csplain testfont, po zadani parametru \table to sice zhavaruje, ale jedna
stranka se v DVI souboru objevi... A tam zrovna \Lambda a spol jsou...
Kdyz ovsem na to pustim dvips -Ppdf, tak pak vetsina reckych pismen
zmizi..... Znamena to, ze font Symbol bud nemam nebo je v psfonts.map na
spatnem miste (ma byt treba na konci ?). Kdyz prepinac -Ppdf nepouziju,
tak se vsechno udela spravne, jen to neni vektorove....

Zdravi
           Tomas Davidek

 E-mail : davidek at ipnp.troja.mff.cuni.cz,
	  Tomas.Davidek at cern.ch