potize s dvips

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jun 5 15:20:15 CEST 2003

On Thu, 5 Jun 2003 davidek at ipnp.troja.mff.cuni.cz wrote:

> [...]
>   dekuju za vsechny rady, zkoumal jsem obsah souboru psfonts.map. Kdyz
> jsem pouzil pouhe dvips -Ppdf ... , tak se nic nezmenilo, vsechny fonty ve
> vyslednem PS souboru byly bitmapy. Tak jsem kontroloval, ktere fonty
> (*.pfb) jsou instalovany na systemu a nejsou zapsany v psfonts.map. Pote,
> co jsem je tam dodal a spustil updmap, se situace zmenila: v PS souboru
> jsou fonty vektorove, ale nektere znaky chybi (napr. \Lambda, \psi, ... na
> druhou stranu \mu\nu tam jsou). Domnival jsem se, ze pridanim fontu do
> psfonts.map nic nezkazim, patren je tomu ale jinak. Zalezi na poradi nebo

Zalezi na tom, jestli font prislusne znaky obsahuje. Pokud vezmete PS
fonty z baliku cspsfont, ktere vytvoril puvodne Petr Olsak a pak jsem je
trochu modifikoval ja, pak v nich jsou prislusne virtualni fonty, ktere na
odpovidajici pozice mapuji recka pismena z fontu Symbol. Tim se az na
jiste drobnosti napodobi kodovani cs-fontu. Zkuste si csplain testfont a
overte si prikazem \table, zda znaky existuji.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz