potize s dvips

davidek at ipnp.troja.mff.cuni.cz davidek at ipnp.troja.mff.cuni.cz
Thu Jun 5 15:04:10 CEST 2003

On Wed, 28 May 2003, Jaromir Kuben wrote:

> To neni tak docela pravda. Nektera pisma muze dodat nekdo jiny
> (ghostscript,
> postscriptova tiskarna, distiller). V konfiguracnich souborech se rika,
> ktera
> z vektorovych pisem doda nekdo jiny a ktera se maji downloadovat do
> vysledneho
> ps souboru (jen ta musi byt instalovana).
> Zdravi
>          Jaromir Kuben

Dobry den,
  dekuju za vsechny rady, zkoumal jsem obsah souboru psfonts.map. Kdyz
jsem pouzil pouhe dvips -Ppdf ... , tak se nic nezmenilo, vsechny fonty ve
vyslednem PS souboru byly bitmapy. Tak jsem kontroloval, ktere fonty
(*.pfb) jsou instalovany na systemu a nejsou zapsany v psfonts.map. Pote,
co jsem je tam dodal a spustil updmap, se situace zmenila: v PS souboru
jsou fonty vektorove, ale nektere znaky chybi (napr. \Lambda, \psi, ... na
druhou stranu \mu\nu tam jsou). Domnival jsem se, ze pridanim fontu do
psfonts.map nic nezkazim, patren je tomu ale jinak. Zalezi na poradi nebo
je hacek jeste nekde jinde ?

Diky moc za rady,

zdravi
           Tomas Davidek