OT: Re: Diplomova prace a spol.

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jun 2 15:15:34 CEST 2003

On Mon, 2 Jun 2003, Josef Krob wrote:

> Ze stranky http://www.phil.muni.cz/fil/vyuka/pravidla_prez_2002-2003.html
> vyjimam
> Minimální rozsahy prací:
>
> Oborová práce k souborné zkoušce 27 000 znaků;
> oborová bakalářská práce 27 000 znaků;
> oborová magisterská práce 55 000 znaků;
> bakalářská diplomová práce 70 000 znaků;
> magisterská diplomová práce 140 000 znaků.

Je pravda, ze jsem sve vzdelani ukoncil v minulem tisicileti, vrcholem
techniky byl elektricky psaci stroj, jen prilohu s tabulkami jsem mel
vyjetou z pocitace, ale nepamatuji si, ze by nekdo nekdy predepisoval
rozsah. Vzdy se rozhodovalo jen podle obsahu a kvality prace. Kdyz ted
delam oponenta diplomek, take se divam jen, co je uvnitr, ale tloustku
nemerim. Mnozstvi odvedene prace je totiz jen zridka v nejake korelaci s
delkou textu.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz