OT: Re: Diplomova prace a spol.

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Jun 2 17:00:00 CEST 2003

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "OT: Re: Diplomova prace a spol."
ze dne 2. června 2003 v 15:15:34, ve kterém se psalo:

> Je pravda, ze jsem sve vzdelani ukoncil v minulem tisicileti, vrcholem
> techniky byl elektricky psaci stroj, jen prilohu s tabulkami jsem mel
> vyjetou z pocitace, ale nepamatuji si, ze by nekdo nekdy predepisoval
> rozsah. Vzdy se rozhodovalo jen podle obsahu a kvality prace. Kdyz ted
> delam oponenta diplomek, take se divam jen, co je uvnitr, ale tloustku
> nemerim. Mnozstvi odvedene prace je totiz jen zridka v nejake korelaci s
> delkou textu.

Naprosty souhlas. Ale v pripade filosofickych praci je prece jen treba
a) naznacit, jak moc se musi rozmachnout, protoze temata sama os obe
mohou byt zpracovana ruzne detailne
b) ucinit pritrz pisalkum, kteri neznaji hranice (je sice receno
minimalni rozsah, ale nepsana dohoda je, ze to nema ani vyznamne
presahnout).
c) v pripade praci z logiky se tato pravidla neberou v uvahu.

pondělí 2. června 2003 v 16:56:19
Zdraví Josef Krob - e-mail: jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil
Osobní web: http://www.phil.muni.cz/~jokr