OT: Re: Diplomova prace a spol.

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Jun 2 15:08:25 CEST 2003

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "Diplomova prace a spol."
ze dne 2. června 2003 v 14:17:04, ve kterém se psalo:

> Dobry den.

> Mohl bych se zeptat, kolik znaku je tedy vas pozadavek. Na
> vyse uvedene strance jsem to neobjevil. A muzete take
> napsat, na kolik stranek textu to obvykle vychazi?

Ze stranky http://www.phil.muni.cz/fil/vyuka/pravidla_prez_2002-2003.html
vyjimam
Minimální rozsahy prací:

Oborová práce k souborné zkoušce 27 000 znaků;
oborová bakalářská práce 27 000 znaků;
oborová magisterská práce 55 000 znaků;
bakalářská diplomová práce 70 000 znaků;
magisterská diplomová práce 140 000 znaků.

Vetsinou to pisi ve Wordu a byva to kolem 60 stran v poslednim pripade
(pouze odhad, nesleduji to). Nekteri jsou nepoucitelni a pisi velkym
pismem, delaji velke okraje... ale nastesti jich ubyva.

pondělí 2. června 2003 v 15:04:17
Zdraví Josef Krob - e-mail: jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil
Osobní web: http://www.phil.muni.cz/~jokr