nefunkcni archiv

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Thu Jul 31 15:09:00 CEST 2003

Bohumil Chalupa wrote:

>Ze bych nedaval pozor? Mel jsem dojem, ze v tehle verzi to chodi,
>problemy hlasili s 1.2 nebo 1.3.

Funguje to na releasu 1.4 pro RedHat 8. Obecny release 1.4 (sea) je
nefukcni.

>A proc by mel Gopher vymirat? Kdyz my zrovna mame na skolach tluste
>draty, tak zrusime usporny protokol a nahradime ho "nejrozsirenejsim"
>ukecanym (kteremu MS rika "internet")? :-))

Ukecanost ci neukecanost HTTP je dost diskutabilni. Je to vzdy neco za
neco. Navic bych rekl, ze z vetsi casti zavisi na cloveku, ktery dany
web pripravoval.

>Odhaduji, ze na gopheru bude stale pomer uzitecnych/neuzitecnych dat
>priblizne obraceny, nez na dnesnim webu. :-)))

K cemu ta data jsou, kdyz je nelze najit?
Kdo zna Gopher? Ja jsem zjistil, ze neco takoveho existuje, az kdyz jsem
chtel neco najit na cstug.cz. Nikde jinde jsem se s nim nesetkal.

Libor