nefunkcni archiv

Bohumil Chalupa bochal at met.mff.cuni.cz
Thu Jul 31 13:18:50 CEST 2003

On Thu, 31 Jul 2003, Libor Chocholaty wrote:

> Rad bych pripojil svuj nazor k teto debate. Pokud je Gopher vymirajici
> druh nebylo by lepsi prejit na neco zivotaschopnejsiho?
>
> Btw. myslim, ze Mozilla 1.4 neni prilis stara verze.
>
> Libor

Ze bych nedaval pozor? Mel jsem dojem, ze v tehle verzi to chodi,
problemy hlasili s 1.2 nebo 1.3.

A proc by mel Gopher vymirat? Kdyz my zrovna mame na skolach tluste
draty, tak zrusime usporny protokol a nahradime ho "nejrozsirenejsim"
ukecanym (kteremu MS rika "internet")? :-))

Odhaduji, ze na gopheru bude stale pomer uzitecnych/neuzitecnych dat
priblizne obraceny, nez na dnesnim webu. :-)))

B.