nefunkcni archiv

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Thu Jul 31 22:13:40 CEST 2003

On Thu, Jul 31, 2003 at 01:18:50PM +0200, Bohumil Chalupa wrote:

> A proc by mel Gopher vymirat? Kdyz my zrovna mame na skolach tluste
> draty, tak zrusime usporny protokol a nahradime ho "nejrozsirenejsim"
> ukecanym (kteremu MS rika "internet")? :-))
>
> Odhaduji, ze na gopheru bude stale pomer uzitecnych/neuzitecnych dat
> priblizne obraceny, nez na dnesnim webu. :-)))

To jsou tlachy, bavme se o realnych vecech.

Je mi jedno, na jakem protokolu to pojede, pokud to bude
fungovat v nahodnem browseru, ke kteremu si zrovna sednu.
Nelze rici, ze by to byl zrovna tento pripad (mam asi tucet
browseru a zadny od MS, pokud vas to zajima).

Archiv cstexu je jediny archiv, ktery znam, ktery nema
zobrazeni zprav podle threadu (o vyhledavani podle data nebo
s regularnich vyrazech ani nemluve). Udelat slusne zobrazeni
threadu jako gopher menu je samozrejme tezke...

AFAIK jedina moznost vstupu je v gopheru to, co predvadi
prave vyhledavani v archivu cstexu, takze udelat lidsky
vyhledavaci interface v gopheru je samozrejme obtizne,
patrne stejne skoncite u datleni SQL-like dotazu...

Nejlepsim existujicim interfacem k archivu je proto asi jeho
stazeni z adresy, kterou jsem posilal drive, konverze na
mailbox nebo maildir a pak grep + mutt (resp. msearch).

Pokud je tomu ale tak, tak k cemu je ten gopher interface?

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.