WinEdt, TeXLive a CSTeX?

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Jan 27 13:58:10 CET 2003

Jeste dve poznamky:
1. Nevim, jak je to s WinEdt verze 5.x, ale moje starsi verze nema
implicitne nastaveno automaticke ukladani nastaveni, takze po uvedenych
zmenach je potreba jeste v nemu Options vybrat Save Settings.
2. Pokud kliknete na plochu nahore vedle ikon pravym tlacitkem mysi a z
nabidky vyberete Show GUI Page Control, objevi se karty se spoustou
matematickych a ruznych dalsich znaku, ktere dostanete do textu
kliknutim mysi. Ne ze bych to vyuzival casto, ale vsechno si clovek
nazapamatuje. (Opet nevim, jestli je to stejne i ve verzi 5.x).

Jiri Zelinka

PS: Mimochodem, puvodni dopis se subj. WinEdt, TeXLive a CSTeX? jsem
vubec nedostal. :-o