WinEdt, TeXLive a CSTeX?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jan 27 11:26:22 CET 2003

On Mon, 27 Jan 2003, Josef Krob wrote:

> 1.
> V konfiguraci WinEdt Option - Muenu Setup upravit primo volby menu,
> kdy se doplni to, co by bylo obsahem prikazoveho radku

Takhle jsem to delal u znameho. Ac sam nepouzivam Windows a uz vubec ne
WinEdt, nastavil jsem to asi za 5 minut. Jeste poznamka: v Options/Menu
Setup ze otevre dialog a v nem jsou Accessories, na ktere se musi
dvojkliknout. Pak se objevi nastavovani davek pro TeX.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/