WinEdt, TeXLive a CSTeX?

Michal Houda houda at karlin.mff.cuni.cz
Thu Jan 30 00:25:22 CET 2003

Zdravim,
  ja jsem asi pred dvema mesici pouzil uz (pomerne brutalni) variantu 3:
napsal jsem si ve WinEdtu vlastni makro, ktere moje oblibene nastaveni
provede samo (je to cistsi reseni nez primo zkopirovat zalohovany soubor
winedt.ini). Bohuzel pak vzal za sve i muj hardisk s polovinou toho
makra. Bude-li zajem, mohu ho nejak dodelat a zverejnit na me strance, ale
nebude to hned, vzhledem ke zkouskovemu obdobi :-(

Michal Houda