hrubka ciar v tabulke

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Thu Jan 23 07:34:38 CET 2003

On Thu, 23 Jan 2003, Matej Cepl wrote:

> Autor. Co se týče vertikálních čar. Když jsem si to přečetl
> poprvé, tak mi to také připadlo divné (když to navíc odporuje
> všem šablonám k Wordu dodávavným od Mrkvosoftu :-), ale když se
> teď koukám na starší (přiznávám, že většinou americké) knížky,
> tak jich většina žádné vertikální čáry nemá a vypadá to moc
> pěkně. Ale možná, že se jedná jenom o americký zvyk. A jinak ta
> autoritativnost je trochu to, co jsem myslel pod jeho
> zvláštností.
Dobry den,
kdyz se podivate do nejake typograficke ucebnice, zjistite, ze se tabulky
sazeji bud OTEVRENE (nemaji ramecek okolo), nebo UZAVRENE (s rameckem
okolo, vetsinou tlustsi linkou). O vyhradne vodorovnych carach tam nic
explicitne neni, nicmene to lze chapat jako variantu otevrene tabulky...

Zdravim
J. Rybicka