hrubka ciar v tabulke

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Thu Jan 23 00:17:06 CET 2003

Peter Luciak wrote:
> Autor, alebo balicek? :-)) Kazdopadne by ma zaujimalo, preco
> tak odporuca "Never, ever use vertical rules"? Vnutri tabulky
> to vcelku chapem, ale ani ako vonkajsi border?

Autor. Co se týče vertikálních čar. Když jsem si to přečetl
poprvé, tak mi to také připadlo divné (když to navíc odporuje
všem šablonám k Wordu dodávavným od Mrkvosoftu :-), ale když se
teď koukám na starší (přiznávám, že většinou americké) knížky,
tak jich většina žádné vertikální čáry nemá a vypadá to moc
pěkně. Ale možná, že se jedná jenom o americký zvyk. A jinak ta
autoritativnost je trochu to, co jsem myslel pod jeho
zvláštností.

   Hezký den,

      Matěj Cepl

--
Matej Cepl,
Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as
the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to
steal bread.
    -- Anatole France