zle riadkovanie v LaTexu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Jan 22 15:52:55 CET 2003

On Wed, 22 Jan 2003, Peter Gasparovic wrote:

> Takze teraz ste mi zobrali iluziu, ze vdaka LaTeX-u sa nemusim vobec
> ucit TeX (dufal som ze to bude pre mna zbytocne). V podstate az doteraz
> mi vsetko fungovalo na zaklade jednoduchej logiky LaTeX-u.

LaTeX se snazi delat hodne veci za uzivatele, nekdy az prilis. Navic je v
beznych ucebnicich LaTeXu zamlceno mnoho dulezitych veci. Myslim si, ze
alespon "Jemny uvod do TeXu" by mel byt povinnou cetbou pro kazdeho
LaTeXistu. A pokud chcete psat komplikovanejsi makra, pak je nutno znat
plain. Kdyz se dostavam do problemu a neco mi chodi jinak, nez jsem si
predstavoval, pak mou nejctenejsi knihou, kde jsem zatim vzdy pricinu
nasel, je TeXbook naruby.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/